Thursday, May 5, 2011

Hei,itu anak awak ke?












ye,pertanyaan itu pernah ditujukan kepada saya time sekolah2 dulu.(nampak sangat la dulu tak vogue).mama saya disebelah hanya tersenyum panjang(dalam hati`mak nampak mude ke?')
kurang manis itu pakcik.boleh die tegur kite nampak macam mak orang.hei,sensitif tau..
tapi itu dulu,waktu kenang-kenangan..sekarang ni dah besar panjang dah.dua2 dah nampak macam kembar.bezanya cuma pada wane kulit je .yang sorang gelap,yang lagi satu putih gebu sangat.yang lain sume same.ade lesung pipit,rambut kerinting,mate bulat,gigi gongak,banyak cakap,suka gaduh(tapi mesti ea'ah yang mengalah),muka bulat,same tinggi......tapi bile diorang nih dah besar takde sape pulak nak tegur tu anak aku @ tak?konfius aku.eventhough diorang bukan la biologically kembar(dan aku berharap sangat2 aku ade adik kembar) Allah dah pun bagi aku lebih dari itu.beza diorang cume setaun je and kalo pegi mane2 je mesti orang tanye eh,kembar ke nih?(dan paling best diorang tak de pulak tegur aku nih mak dia ke tak..hahah..best2).
takpe2.tunggu akak balik ye.nnt kite buat lagi aktiviti yang tidak sihat ini...
oh,miss semua orang kat umah.............haish.

No comments:

Post a Comment